2020. szeptember 9., szerda

Gloria bútor

Egy kevés krétafestékkel "megújítottam" ( de azért egy kicsit  mégis használtnak nézzen ki ) ezt a klassz formájú , kicsit gagyi asztal -szék  szerzeményt
... ( nagyon jó áron , és még az is akciózva ... Mall )...
mutatok  még majd , jól bevásároltam😌



 
Szerintem kényelmesebb lett ...


, de mit szólnak hozzá ...akik (el ) használják ? 
Mico lány komoly kártyacsatában elnyeri lassan szegény nyuszilány  ( Boboli ) cuccát , már csak a kis nyula maradt , Monst lány oda se mer nézni .
Elcsábultam , és az Ebay-en vettem pár ázsiai  vinyl , egyedi baba fejet , EAH testet kaptak , mert az eredeti  testek drágák , és is  nehéz hozzájutni , legtöbb baba haj és "arc" nélkül érkezett.
A Monst (ő japán a többi kínai ) ruhában jött ...Aliexpress
A nagylányok is kényelmesnek találták...





 

 

4 megjegyzés:

Barbidou írta...

Jól néznek ki! Én eddig sima akrilfestékkel próbáltam átfesteni a műanyagot, de fajtától függően elég könnyen lejön. A krétafesték jobban megtapad?

martimez írta...

Ennél most fényes műanyagra kellett festeni , és fehérre...antikfehér, Obis shabishic krétafestéket használtam , elvileg ez még kopik , le kéne zárni lakkal vagy viasszal ...de én nem bánom , had kopjon , annyira nem , hogy összekenje a rucit.Inkább rendes ember -bútorokra kell , hogy időtállóbb legyen .
Szerintem jobban takar , mint a sima akril , az nekem is repedezve felvált , most piros műa.széket festek Rayheres krétafestékkel, nagyon világos púder rózsaszín , és meglepődtem , elég jól fedi , ...azért egy második réteget teszek rá

olla123 írta...

Wspaniały zestaw wypoczynkowy! Dziewczynom, jak widać, bardzo się podoba :)))

csevi írta...

Én is szemezgetek ezzel a bútorral. De most hogy így átfestetted kelleni fog a házba, mint dohányzó asztal.