2019. szeptember 26., csütörtök

...újabb ázsiai srácok...

 Rajtuk is sokáig tanakodtam , vegyem, ne vegyem ...
...aztán belegondoltam , hogy a többi Mattel fickó mostanában   mind gumihajú, ócska ruhás  bamba pofi - és még csak nem is  ízületesek.
... na ezért lettek mégis !!!

Jung Kook (a vörös )a lányom kedvence , én Sugát bírom leginkább .




...jön még egy harmadik legény , de a maradék 4 bandatag  csak kopcsi fejben lesz meg ,  (  mint egy elég nagy kihívás , azaz 4 )...mert őket meg is próbálom majd átfesteni, és parókát csinálok nekik.
 A cipők nagyon klasszak , balos-jobbosak , és azt gondolnám , hogy egyformák , DE NEM...
...bár nem tudom , hogy 7 különböző-e...és ezt már nem is fogom megtudni :(((
 mert nem lesz meg mind a 7 teljes cuccban, a képeken meg nem látszik.
 Szerintem nagyobb a lábuk , mint a sima mattel fiúknak, alkatra inkább a EAH fiúkra hasonlítanak , bár karcsúbbak ( nem akartam alsónadrágban mutogatni őket ), a MH fiúknál viszont izmosabbak .
 Egy dolog , ami nagyon nem tetszett , hogy nagy a fejük...



...és akkor megláttam őket :D
Na... elég nagy rajongónak  kell lenni , hogy  valaki meglássa bennük a kedvencét:



5 megjegyzés:

Barb the Evil Genius írta...

I have two of these dolls! I think I will enjoy having them in my collection.

Barbidou írta...

És itthoni webáruházból rendelted őket? Mert én eddig csak egy helyen láttam, de ott olyan drágán, hogy annyit őszintén szólva nekem nem ér meg egyik sem. :(

martimez írta...

Sugát még nyáron rendeltem egy koreai eladótól , ő elég drága volt , talán 12-13 ezer postával...de nagyon rokonszenves nekem , akkor még úgy gondoltam , a többi nem kell...
(ő is március 9-én született , mint én :)
JK. és Jin meg innen:
https://www.ebay.com/itm/BTS-JUNGKOOK-IDOL-FASHION-DOLL-US-IMPORT-ACC-NEW/113834676153?ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT&_trksid=p2060353.m2749.l2649
Jin nem igazán kedvenc , de akkor még nem találtam meg őt a kopasz fejek között , csak a többit...gondoltam , ha jól sikerül azok átfestése, és a paróka , akkor cserélek.

a 4 db kopasz fejet , meg innen ( bár a testet még egyelőre nem találtam meg hozzájuk , de figyelem az alit ...a cipőjüket már láttam ott )
https://www.ebay.com/itm/OOAK-Doll-Head-without-Hair-Asian-Male-Face/223664616917?hash=item34137335d5:g:5c8AAOSwOWpdfPkG

Barbidou írta...

A kopasz fejek ígéretesek, mivel se a testektől, se a ruháktól, se a hajuktól nem vagyok elragadtatva. Remélem, lesznek az Alin is.

martimez írta...

Hát igen , a ruha , pont a legrondább szerelést csinálták meg nekik , pedig nem lehetett könnyű , még legyártották a csúf mintás selymet is miniben...
a test nem olyan rossz , a kocka is megvan a hasukon , csak egy kicsit kisebb fejük lenne :(((
...az a baj , hogy a fej és a nyak kapcsolódása nagyon változó az alin található testeknél...még a mattel fiúknál sem egyforma , nem lesz könnyű feladat , de talán sokkal több BTS testet készítenek , mint ami eladható és akkor nagyobb eséllyel találunk alkatrészeket :)