2019. április 6., szombat

kedvencek

 ...egy kis vörös ártatlanság...


Új hibrid csajok :
...ennek az oklahomai pompomlánynak most már sokkal könnyebb lesz aj új   MTM testtel





 Ez a bájos tekintetű , ezüsthajú , "dundi" lány  elkerülhette a figyelmemet , mert az itthoni boltokban már nem találtam , amikor megtetszett...(de lehet , hogy nem is volt ? )
Nemrég találtam meg a fejét az Ebay-n.
Sajnos már nem volt a halványabb tónusú MTM testből több itthon  , (csak a sárgásabb ) , ezért egy sima pózolós  fashioniszta testet kapott. ..
azért csini lett így is
:D
szépen lefogyott ...


 Érdekes , hogy a fejbőre fekete , itt annyira nem látszik , mert jó dús haja van .
 Szép türkiz kék (vagy zöld ) a szeme  , az eredeti babának  inkább fűzöld  van ...lent
Az eredeti lányok :





 University of Oklahoma Barbie
 Barbie® Fashionista® Doll 63 Platinum Pop





2 megjegyzés:

Barbidou írta...

Én is lestem a platinaszőke curvy babát, de sem a boltokban, sem a neten nem láttam itthon. Vagy az is lehet, csak rossz helyen kerestem.

olla123 írta...

Momoko w rajstopach i sweterku wygląda tak pięknie! Dziewczyna z Oklahomy na ciałku mtm to zupełnie inna, wspanialsza dziewczyna!
Platynowa piękność bardzo zyskała dzięki odchudzaniu i.... też mnie zastanawia, czemu skórę głowy ma czarną :)))