2019. január 4., péntek

új szerzemény...

(M)ilyen volt szőkesége:




...ilyen lett!!! 


Sajnos nem dicsekedhetek el vele , hogy enyém az érdem , mert egy moszkvai hölgytől vettem ezt az átalakított EAH fejet.
Victoria babái még  itt ...
Már én is szerettem volna csinálni , de talán még nehezebb átfesteni , mint a MH babákat , mert annyira kerek a fej , nehéz jó arcot "szabni " neki . Nagyon magas szinten űzik már ezt , sok gyönyörűséget lehet látni , de rosszat is .
Mindenképpen olyat szerettem volna , ami nagyon elüt az eredeti megjelenésétől , mikor ezt a kis ártatlan ,  apró szemű lánykát megláttam , tudtam, hogy kell egy ilyen nekem :)

Úgy terveztem , hogy majd egy EAH testet átfestek neki , de nem bírtam várni , és annak ellenére , hogy  felmelegítettem fejcsere előtt , megsérült ,  a régi fejben maradt a nyakat rögzítő cucc.
Véletlenül akadt a kezembe ez a fehér ízületes test az Aliexpressről  ( Momokó testhez hasonló ), és ezt kapta meg .
 Sokkal többet tud így mozogni , ezért nem is bánom ezt a balesetet olyan nagyon ... majd megpróbálom a színét a fejhez igazítani .Ja és a cipő is cukibb lesz így neki  ..lapos Barbie és Momoko cipőket tud felvenni.
...és "törökülni"  :)   is ...tud

1 megjegyzés:

Bambuc írta...

Nagyon cuki!!!!! Az oroszok nagyon tudnak, imádom az átfestéseiket, meg ahogy varrnak, hímeznek?!