2018. augusztus 21., kedd

Újak...

 Hát igen...nem bírtam kivárni míg ez a lány a hazai boltokba érkezik .
Pucéron , így nem annyira drágán szereztem meg még nyár elején (eredeti ruhája szivárvány színű ) , ... nem volt netem , így most mutatom.
 A lila jól áll neki...
...hűvösebb nyári napokra készült pár pulcsi új tervek alapján ...
A koreai sorozatok egyik káros következménye, hogy kísérletezek garbókkal, nyitott passzékkal...bő hacukákkal...
( és ennél sokkal  " pacuhábbra"  gondoltam , de így is nagyon sokáig kötöttem (napokig ) )
A vörös lány a jógás bandából , ő is új , testcserére vettem , de nem jó az árnyalat :(((

5 megjegyzés:

Barbidou írta...

Hát igen, én még türelmesen várom, hogy ez a szivárvány ruhás megjelenjen itt végre, az új MTM jógás lányokkal együtt...

Barbidou írta...

Ja és a pulcsik szépek lettek... Ezek szerint nemcsak én nézek koreai sorozatokat? :))

martimez írta...

Azóta már te is biztos felfedezted a Játékneten van új jógás (tegnap előtt még volt )...az AA izgatott leginkább , az már el is fogyott ?...vagy nem is volt ?
...a dundin nagyon gondolkodom kell-e , néha aranyosnak találom , máskor meg hogy elég a kerekdedekből :)
...és köszi !
A drámák...sokáig ellenálltam , de nem sok értelme volt , mert most meg ( a család szerint ) függő lettem:D

martimez írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Barbidou írta...

Igen, láttam a jógás lányokat, persze pont a legjobban várt csoki lány nincs :(
A duci nekem leginkább testdonornak kellene, már ha a bőrszíne megfelelő.

A drámák: nem nehéz függőnek lenni,én már bevallottan rég az vagyok :)))