2018. február 9., péntek

Szkipper


Nagyon ismerős volt nekem , mikor az Alin megláttam , de csak annyit tudtam róla , hogy szkipper arcú Barbie , azt gondoltam , talán Fashion Fever lehet ,  esetleg Tia ...
...szerettem volna , ha az , de megkerestem a régóta áhított FF lányt , és láttam , hogy akivel összekevertem , az oldalra sandít...aztán addig nézelődtem , míg rátaláltam , hogy ő egy bébis szetthez tartozik ( mondjuk az eredeti ruha van rajta , nem nagy kunszt , így utólag , de én nem ismerem ezt a "Happy Familys" bandát.
 . Nem okozott csalódást a dolog , mert nagyon tetszenek ezek a pofik .





Nem volt a háznál egy bébi sem , de a boltokban most lehet kapni ezeket a kis csecsemőket , gondoltam legyen neki is egy ...és " kreolban " is volt , szerencsére :)
Hát igen ...talán ilyen lehet " Rosemary gyermeke",nagyon ijesztő . Ilyen pici fejet biztos nehéz átfesteni , de azon leszek , mert  félek tőle :)...egy kis ragadozó!


Happy Family  Play All Day Nursery Giftset





1 megjegyzés:

olla123 írta...

Piękna dziewczyna! Gratuluję!