2017. június 12., hétfő

Pólók...

...és újabb lányok  még az   előző sorozatokból  .
Nagyon menő cuccokkal árulják , én pucéron vettem . (egy darabig bizakodtam , hogy lesz itthon is!!!??? )

     
  • Barbie® Careers Game Developer Doll







1-2 éve sikerült beszereznem a negyedik farmeros lányt méltányos áron , sajnos megsárgult pólóban !
... és mosással sem lett sokkal szebb ...ezért befestettem :








Barbie Style Nikki :
...szürke pólója "kapott" egy párducmintás őzikét  .
Ezt a spéci vasalható fóliát készen lehet kapni...  mintalyukasztóval kivágtam , vasaltam ...


 Még mindig a kedvencem ez a fintorgó csajszi :)



Szintén egy új ( pucér )  szerzemény , a colos lány polgárpukkasztó pólóban , ami egy régi ajándék Hegemonytól.
Annyira ciki , de én  csak nemrég tudtam meg a lányomtól , hogy ez nagyon -nagyon csúnya , ami rajta van :D...
Ha még valaki rajtam kívül ennyire tájékozatlan lenne , itt egy kis segítség .





1 megjegyzés:

olla123 írta...

Koszulki są naprawdę piękne!
Pozdrawiam serdecznie!