2017. április 2., vasárnap

kétszer "OOAK " Basaak lányka...

 Az eredeti klón lány , látszik , megviselte az utazás.
Kockásban már az első átalakítás után:
 Szerintem sokkal kedvesebb lett , bár nagyon megszenvedtem vele.
 Mivel  olcsó volt a "Blythe viszonylatban ", ezért gondoltam jó lesz rajta gyakorolni .Mai fejjel már nem vennék ilyet ( Basaak klónt ) , mert darabokban is meg lehet venni az arcot (is)  az Aliexpressen  ( Factory Blythe klónt ) ...ezt akkor még nem tudtam .
Mivel engem a szemcsere is nagyon érdekelt , csalódás volt , hogy szinte lehetetlen kivenni a szemeket , még izzó csavarral ,  és a férjem segítségével  is ...
...na és ha ki is jött , egy része körben bent maradt , és ez akadályozta , hogy berakjam az újat. Azt hiszem nem is szedtem ki, csak a középső pillantású szemeket , mert az oldalra néző helyzetben még nagyobb volt a gond. Vésni kellett , és a szemgolyó is sérült. ...ja és az a szemlencse , aminek nyaka is van , csak további fúrással fért be .
Elég pocsék a haj , a teste meg használhatatlan , úgyhogy  lebeszélnék mindenkit , aki eddig tervezte, hogy ilyet vesz ...NE TEGYE !!!
 Nagyon sokat jelent viszont , hogy matt lett a pofikája. A faragásnál még nem tudtam , meddig mehetek el , hogy ne lyukasszam ki .
 A hímzett -csipkés-kockásban  már a második kezelés után , és törött szemszerkezettel :(((

Még nem csavaroztam össze , mert rendelnem kell hozzá egy kis műanyag rugózó cuccot, amiből kettőt is sikerült eltörnöm ...
Vettem ugyanis külön üres szemgolyókat  , hogy a festett íriszeimet tudjam használni , de valami nem passzolt, mert szemváltáskor eltört az alkatrész, talán nem teljesen egyforma a két szem ...???
 Tovább faragtam az arcán , de már sok helyen leheletnyi az arc anyaga.
 Próbálkoztam szemöldökkel is , bár annyira nem látszik. A  skalp úgy látom nincs a helyén , mert ferde , de eredetileg jó volt , most csak a fotózás miatt raktam össze , kíváncsi voltam milyenek a szemek , ez a zöldes-kék a kedvencem , ezt a lányom csinálta.



Nincsenek megjegyzések: