2016. október 27., csütörtök

... a Blythe pasi...

 Végre megjött a fiúcska test ( + fej )  , (eredetileg a fintorgós , kék hajú baba lett volna fiú , de aztán meggondoltam a dolgot )
Nem igazán férfias , jó nagy popója van. A mellette lévő Icyhez képest talán egy sportosabb csajszi...rövid hajjal.
 Igazából eldöntöttem , hogy nem lesz több Icy , de annyira akciós volt , szinte olcsóbb , mint egy izgő-mozgó test , hogy nem tudtam kihagyni , kap még egy esélyt , talán már szebbet is tudok csinálni belőle  , mint régebben .
...na meg csodás a haja , a többi lányé  nagyon sprőd volt.


Kutakodtam , hogy milyen szem lenne jó egy hím Blythe nak...
...ezt találtam !!!
 :D

...és egészen véletlenül van is ilyen a háznál :)
Azt gondolom  ...sajnos  csak a fiatalember 20 évvel fiatalabb változatát fogom tudni megcsinálni..( a testalkata miatt )., :)

1 megjegyzés:

csevi írta...

Dögös pasi lesz így is még ha fiatal. Bár öregbithető borostával. :)