2015. október 29., csütörtök

Új babák...

 Ő nem az én gyűjteményembe érkezett , hanem az egyik lányom tulajdona, úgy látszik a családban nem csak én vagyok megszállott...
...na igen, ő már az enyém :) (kis cuki , nem ? ) Ő Ruruko , Momoko huga (kimásé :)  )
 -Vigyázzzzz!!!!...mögötted!!!!
... szegény naív lánykának csak a szeme kerekedik , -Mi van ?
 ...ja... én is azt kérdezem : mi folyik itt ? Csak nem vér , még nincs is halloween...vagy igen ?
 -ez a szőrös ismerős , csak más színben próbáltam ki ...
...de ez is jó puha...
 a gyengébb idegzetűek ne nézzék sokáig, bár nem vér folyik csak " örömbalett "
 -Lenni , vagy nem lenni ...jaj én olyan  idegennek  érzem itt magam !!! :(((   (sírás)
...nem fehéren , és nem a herceg , de:  - el...

A képeket Anna lányom készítette ( Alien tulajdonosa) , de  nem mondhatom el senkinek ...pssszzt

5 megjegyzés:

Kata írta...

Nagyon jó ez a bejegyzésed és bár tudom, hogy nem happy end-del végződött, de sokat nevettem!:))

csevi írta...

Nagyon jó ez. Kész csoda hogy a macska hagyta magát így fotózni.

Fricskamacska írta...

Nagyon jó képek lettek, habár nem vagyok oda az Alien figuráért, de ezek a képek megnevetettek :) Külön gratula a türelmes macsekhoz! :)

martimez írta...

Örülök , hogy tetszett nektek :)

Eye írta...

Hát ez valami fantasztikusan szürreális lett :D Ennélfogva nagyon a kedvemre való :)
Rurokóhoz külön gratulálok!