2015. május 29., péntek

...és hamarosan a sötétség...

...nagyon tetszett nekem ez a film . Akkoriban  (1970) nem igazán voltak hátborzongató filmek  a tévében , ez  viszont  nagyon izgi és félelmetes volt ...és semmi köze az új lányhoz , csak az , hogy sötétben készültek a "napozós" képek.

Tudom , nem  a legjobbak ,  majd világosban is fotózok .
 Nagyon aggódtam , hogy erről a cuki lányról is lemaradok  majd , ezért mikor olcsón és pucéran rátaláltam az Ebay-n , nem hagyhattam ott.   Az se zavar , hogy nem pózolós fajta , nekem  aranyos :),
...még ha nagy is a feje egy kicsit:)
 Az arca  olyan , mint  az afro-amerikai  Nikki/Artsy/Christie lányé , ezért elég érdekes , hogy világos a bőre , szeplős és széles az orra és a szája.(  na és a haja sem átlagos)
 Szóval szükségem volt már egy ilyenre !!!

 Bár egy kicsit nehezen látszik  a sötétben , de éppen egy barna  szalmakalapot tesz a fejére :)



Ilyen volt ruhában .

1 megjegyzés:

Fricskamacska írta...

Nagyon irigy vagyok ezért a lányért, de csak az vigasztal, hogy hamarosan megengedhetem magamnak, hogy legyen nekem is :)