2014. november 9., vasárnap

OOAK Custom Blythe doll...*COCO*

 

Coco az első majdnem igazi Blythe babám , akinek egy kicsit bátortalanul  ,de végre  nekiestem szikével, smirglivel, fúróval...
Ő eredetileg egy úgynevezett "gyári Blythe .( Takara 12" Neo Blythe doll from factory), azaz majdnem olyan jó , mint az igazi, bár én most már elég sok apró eltérést észrevettem a gyári rovására. Pucéron  ,picike dobozban , összehajtogatva  érkezett. Gyorsan felkapott egy könnyű nyári ruhát csipke vállkendővel...
A szűk hely eléggé nyomasztotta szegény lányt , mert a szabadságot  , a teret és a mozgást  mindennél jobban szereti...:)
 Az átalakulása után annyira elégedett lett a testével  ( Azone Pure Neemo S test), önbizalma az egekbe szökött ,  még a meztelen fotózás sem riasztotta vissza :)
...hát igen , ő egy bátor ,modern nő most már , nem egy szürke kisegér ,  a milliónyi futószalag-Blythe közül- ő egy igazi egyéniség.
...COCO...bár ez még nem végleges, de ránéztem , és láttam benne nincs  X csak C   :)
...ja és a turiban találtam egy szép strassz 'C'-t ,  már rá is gondoltam a fehér kucsmájára, amit csak később mutatok...
 ... na és a nővérem lát benne egy kis "nicolekidmant", ami előzőleg nem volt benne, tehát én csináltam :D
..de jó !
Szóval a Nicole-t biztos lehet Coco-zni ...

Nekem aranyos ...
...és kifejezőbb lett az arca ,  lehet , hogy elfogult vagyok...?
...de szexisebb lett , az biztos.
A barna-bronz szem-chips Florianatól van ( AlmondDoll) , a többit én pingáltam...talán sok ez a sok csillám , de legközelebb visszafogom magam, hogy természetesebb legyen a  pillantás .




5 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Ez fantasztikus lett! Tényleg van benne egy kis Nicole!

csevi írta...

Gyönyörű lett a leányzó! Lesütött szempillával meg olyan kis szende ölelgetni való. :))

Katalin írta...

Aztaa :O Nagyon jó lett az átalakítás!

martimez írta...

Köszi lányok :)

marcsukaam írta...

Annyira jóóóóóóóó lett!