2014. szeptember 5., péntek

új fiú

Fashion Royalty Dynamite Girls London Calling KYU Male Fashion Doll 
 Na ez is eljött! Azt mondtam : nekem ilyen nem kell ( vagy savanyú volt a szőlő ? )
 Végre találtam egy fiú babát ... aki nem  egy bájos " Ken" ,...de rendőrt sem kell hívni a lányoknak , ha meglátják . Sajnos eléggé szélsőséges a felhozatal,,.
...és  mégis ITT van  egy barátságos , szimpatikus csávó a csajsziknak :)
 Van ruha is , de most nem volt kedvünk felöltözni , (meg az ebédnek is készülni kell )...
...és a felső képet loptam ...épp ezért , hogy legyen ebéd .
 Egy koreai énekes vonásai lennének okos kis arcán...nekem simán  csak  egy aranyos  srác ,...
...szerintem nem igazán hasonlít rá. Talán a haja , de az nem marad ilyen , láttam másnál sokkal jobb frizurával , majd elküldöm én is borbélyhoz :)
...a kabát az nagyon cuki.
Nála igazán bántam volna , ha pucéron is sikerült volna találni egy példányt , annyira imádom :)
 Ajándékot is kaptunk !!!Köszi Móni !!!

5 megjegyzés:

Nóra írta...

Tényleg baromi jó a dzsekije, és helyes srác nagyon.

martimez írta...

A többi ruha is elég jó , de ezt nem hiszem , hogy ennyire szépen meg tudnám csinálni...bár ilyen gombokat már csináltam gyúrmából.

csevi írta...

Nah. Ez a fiú nagyon jól néz ki. Amíg a haja a kapucni alatt van. Én is fodrászhoz küldeném. De nagyon tetszik a srác.

Hegemony77 írta...

Hú micsoda pasi! És választott már barátnőt magának a lányok közül?

martimez írta...

Szerintem a szőke FR lány tetszik neki ,