2014. február 5., szerda

Az ufó lány...

 Soha nem hittem volna, hogy egyszer én egy ilyen  (Bratz )  babáért ácsingózok majd...
...nem igazán tetszett, de addig nézegettem , míg hirtelen nagyon kellett egy (legalább !)...talán azért , mert láttam átfestve milyen jók születnek, na meg a ruhájuk annyira menő...
...szóval mikor megláttam a Zsibvásáron , tudtam, hogy ő vagy senki (mifelénk nem árulnak ilyet , az eBay-n meg nagyon drága.)
...profilból egy kicsit furi

Akadt mindjárt baráti ölelés is  ...még a ruhát is kölcsönadta a farkas csajszinak.(neki mintha jobban is állna )
 ...és ilyet nem sok babám tud !
 ...ez meg rejtély ,hogy mi történik ,ha megnyomom...
???
 Íme a többi zsákmány , szeretem a kislányos arcú B-t , talán Fashion Fever, de ha nem az se baj... így ruha nélkül nem tudom beazonosítani .
 ( de láttam hasonló  FF Teresákat ) A haja nagyon szép.
A nőcis arcú nőket meg átfesteni terveztem, de valószínű, hogy a Bratz marad ilyen ...mert már bírom a csajt.

...a lábak...na az elég gáz. A nagyoknak túl kicsi, a kicsinek  hatalmas... a láb nélküli Bratz babáktól  meg egyenesen a rosszullét kerülget

1 megjegyzés:

csevi írta...

Üdv a nagy fejűek táborában. Szép a lánykád, bár az arcán a tetkó zavar. És való igazad van, hogy a lábfej nélküli példányok borzalmasak. Amikor még nem tudtam hogy ez a baba tulajdonsága, jól pofára estem egy rózsaszín csizmás példánnyal. Azóta már cipőt cseréltünk. Viszont újdonság az MH lányt vaskos gatyába látni. Legalább nem olyan vékonyka. Csak irtó karcsú.