2013. szeptember 12., csütörtök

A sápadt lány...hybrid 2

Jól átverődtem , egy törzs, felkar és comb nélküli Monsterhigh babát vettem még régebben a Tescoban.
Annyira nem volt olcsó, hogy föltűnjön , semmire sem jó. Bosszankodtam rajta, de láttam, hogy a hiányzó részek pótlása annyiba kerülne külföldről, hogy azért talán kettőt is lehet itt kapni , "épkézlábat"  is.
... egy kis aceton, és gondoltam én is rittyentek egy klassz kis saját MH-t...de annyira nem könnyű, és rengeteg elborzasztó munkát   láttam a neten, úgyhogy ez is félbemaradt, de már a műszempillákat megvettem egy kínai boltban...és persze nem fog ki rajtam... szundítani fog.
A szája az tetszik, ilyenre akartam.Ha készen lesz , mutatom.
 Az előző bejegyzésből megmaradt egy punnyadt lábas test, de most itt elmegy. Egyébként nagyon szép ez a szellem MH babaarc , nem csodálkozom rajta, hogy annyian átfestették már ezeket a Monsterhigh-okat

1 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Kíváncsian várom a végeredményt!