2012. november 24., szombat

pulcsik...

Már a tavaszt idézik ezek a színek, de jó is az idő egy kis kinti fotózkodáshoz . Már akartam egy ejtett vállú ,  pacuha  pulcsit is, ilyen lett:
... egy kicsit megszenvedtem, eredetileg nagyobb babára szántam, a Momokón mély a kivágás, de másképpen nehéz lenne ráadni, nincs hátul nyitva.A csíkok azért jól futnak :)

A Blythe pulcsiját kirágta a moly...és ez komoly !!!
Szóval ennyire nem érek rá mostanában kötögetni, ez már vagy egy éve készült, csak fontolgattam , mit hímezzek alulra, és közben valaki megcsócsálta.( lehet, hogy csak én ejtettem le egy szemet,) lényeg, hogy mikor rátaláltam oldalt volt egy lyuk. Egy kicsit karcsúsítottam rajta, így most el sem kellett volna árulnom ezt a hibát nem vettétek volna észre :)

3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon klasszak a pulcsik!
És jót nevettünk a "molyos" szövegen! :))

Fricskamacska írta...

Nekem a zöld csíkos a kedvencem! Jövőre kötök egyet magamnak! ;)

Hegemony77 írta...

Annyira jók ezek a pulcsik, hogy még egyszer le kell írnom!