2011. június 19., vasárnap

Kötős bödön

Ez a kötős bödön már nagyon régen készült. Először az tetszett (volna ), hogy a belseje natur és máztalan...DE az első bevetésnél kiderült, nem volt egy jó döntés. A fonal nem csúszott benne, szinte eltépődött...akadozott......nem volt mit tenni, belülre is kellett egy kis máz.(1-2 hónap múlva )
NA most KIRÁLY !
( lenne, ha egy kicsit nagyobb lenne, igaz ez 100 g-os merinó fonal, de nem túl kényelmes. Na de majd a többi ...
...és itt a koronás monogramom ...
A jelzőket Mónitól kaptam.
Sokszor kirántottam a hústűket míg görbe volt a végük...itt már ezen a problémán is túljutottunk :)

6 megjegyzés:

En írta...

Nagyon szép lett! :)

Hegemony77 írta...

Nagyon klassz, és tetszik a színe! És abból a krémszínűből mi készül? :))

martimez írta...

Nagyon köszönöm csajok !
Az a pulcsi már egy-két hete úgy néz ki, sőt lehet, hogy így is marad. Próbáltam volna fodros, rövid ujjút csinálni, de nem vagyok vele megelégedve.

Nóra írta...

Bombajó ez az edény. Hol lehet ilyet beszerezni, elárulod?

martimez írta...

Ezt a neten fedeztem fel, nem én találtam ki ,( sajnos) és mivel járok kerámiázni, készítettem én is. Most nyáron nem lesz foglalkozás, és a munkába állásom miatt csak havi egyszer jutok el...nem ígérhetek semmit :)...egyelőre.

Luna írta...

Mekkora ötlet!!!! :)

Nagyon jól néz ki!! :)

Ilyen kellene Anyósomnak is, akkor nem lenne mindenhol fonal :)