2020. május 23., szombat

Anmiya 3.

 Az új , festett szemeknek annyira kicsi a festhető , pupilla körüli része(2-2,5 mm) , hogy nem lehet előre látni , mi lesz az eredménye a sok kapirgálásnak...
...és csak a gépen, a képeken látom , mennyire nem ilyen kék szemet akartam így marad a barna , ami nem néz ki természetesnek , de nem is lehet annyira elrontani . Barna csillámot és "Pear ex "pigmentet használtam , egy kis fekete akril festéket a "cirmozáshoz"
Ja...
...előbb a paróka alapot csináltam meg  , mert ennek sokat kell száradni.:
 a kopasz fejre folpack, majd piros rugalmas tüll került , szorosan lekötöztem , főleg a fülnél , cérnával .
Vízben oldódó , átlátszóra száradó ,hobbi ragasztót kentem szét ecsettel , aztán egy megszárított (nedves , zacskós )törlőkendőt feszítettem rá , ezt is cérnával lekötöztem. Újra egy kis ragasztó réteg jön...és lehetne még egy törlőkendő , de nekem nem volt kéznél több , ...így ennyi ... most szárad...
Még csak rá lett dobva ez a vörös alpaka szőr , a fejére , hogy lássam , milyen lesz ...
 Itt még a kis íriszes szemmel...


 
 Beraktam elölről az új , sk szemet  (12/7 mm) de már nehezen akart bemenni,ezért hajszárítóztam egy kicsit ... az ujjam is eléggé fájt , de bent van.
Kapott egy kis ideiglenes színt a szájára , mert annyira cuki , és látni akartam , milyen...pasztellel 
 ...így egészen bébis feje van , de lehet a kopcsi feje miatt.
A 6 darab szemöldök szőr nélkül is jobb  :)






1 megjegyzés:

Barbidou írta...

Határozottan jobban néz ki már most is :)