2019. november 11., hétfő

paróka...

Van az Ebay-en egy  eladó , akitől már sok fejet vettem...felfedeztem  nála ezt a mosolygós AA lányt (azaz a fejet ), és eszembe jutott az egyik farmer lány , akit régóta keresek .
Nem tudom , hogy ő az , vagy nem...???
 (szeplők sincsenek rajta , az eredetin vannak , bár nem minden példányom)

Barbie Sweet Orchard Farm 
 A kicsit " loncsos és bozontos" tincseket az Etsyn találtam, így sokkal olcsóbb volt , mint a kész alpaka szőr ...gondoltam ha én magam mosom , fésülöm  nem lesz nagy pazarlás , ha nem sikerül a frizura  .
 Mosás:
2x mosogatószerrel ...2x öblítés ...2x samponnal ...2x öblítés +hajkondicionáló + hajvasaló...
...szóval nem unatkoztam.
Kép az nincs a végeredményről  , de ennél  sokkal  szebb lett :)
...és végül kész lett a harmadik rövid , alpaka  paróka .
Egy kedvező akciózásnál beszereztem a sötétebb barna MTM lányt ...rá kellett jönnöm , hogy  ő nem lesz jó donor :(((
Az első kiadású kontyos AA MTM lány meg nem elég barna  :(((
(és sajnos ez megerősítette a gyanúmat ,hogy ő mégsem a farmer lány , mert őt láttam valakinél a kontyos jógás lány testével , és színben nem ütött el)
Be kellet áldoznom egy S.I.S. Barbie lányt ( Karát) donornak, mert annyira meg akartam már nézni , hogy mutat  a csajszi hajjal...

Már látom , hogy vannak kóbor hajszálak , és az alap is itt-ott  kilátszik , ezt még javítanom kell , de azért elégedett vagyok , mert ilyen kis fejre nagyon nehéz elkészíteni egy rövid hajat.




A második rövid , alpaka paróka egy  BTS legényé  , még nincs teste ...majd mutatom.
Az elsőt egy 44 cm-es BJD lány kapta , de még nagyon félkész , ezért nem is  mutattam ...
... csak ideiglenes szeme és sminkje van , de talán egy-két képet azért keresek , amin a haja látszik inkább  .
 A szőke   parókát tibeti mohair kecskeszőrből csináltam , és már "bevetésre készen" vettem  ...sokáig tartott  ...mármint a bevetés :D




1 megjegyzés:

Barbidou írta...

Nagyon jók lettek a parókák. Én is szeretnék majd valami hasonlóval próbálkozni, igaz, alpakkám nincs, csak nagyon finom szálú gyapjúm, de abból többféle szín, talán jó lesz az is.