2017. október 5., csütörtök

... a "szkipper "...

...arcú Barbie lányok a gyengéim :)
Már elég sokat sikerült összegyűjtenem , a szőke bébicsőszből három is van (több baba volt egy tételben , így meg kellett vennem , de nem gond )
... az AA verziót csak mostanában (tavasszal ? )tudtam megszerezni. A haja gyönyörű, lágy , fényes , egyenes (bár most szétáll , mert elég sötét volt, mikor lefotóztam , és nem láttam , hogy rendezetlen )

A  zöld , selyem HD rucit is használtan vettem , sajnos csak ez van meg a készletből, pedig nagyon tetszik :(((
A boltos csajszi nem csak hogy  "szkipper " arcú , de még felfelé is néz ,amit szintén szeretek nagyon ( mármint, ha nem csak úgy előre, kifelé a fejéből ...ha oldalra , azt is )
Talán a vásárlási láztól van így elvarázsolva ... vagy csak a felső polcot pásztázza éppen ...
Az ő ruháit nem tudtam beazonosítani , a kockás inget imádom , bár tépőzáras , de  belül gondosan  , jól varrt cucc . Az eredeti ruhák nincsenek meg ,pucérak voltak.
Egy kicsit csalódtam , mert szerintem a szőke lány egyik szeme kisebb . Aztán több képet láttam róla , és ott is olyan érzésem volt...hát akkor így  természetesebb ? ...az én bal szemem is kisebb ...:)







Barbie Fashion Fever Hair Shop 





















1 megjegyzés:

olla123 írta...

Piękne i niezwykłe lalki! Mają wspaniałe oczy! Bardzo ciekawe ubrania, szczególnie kurteczki! Cudne!
Pozdrawiam serdecznie!