2017. március 11., szombat

Doll Chateau Zora BJD

 Végre megérkezett ez a kis zizi Zora lány Kínából...az elején még aggódtam , mert nagyon sokáig kellett várni rá ( 3 hónap ), de aztán láttam  , miket írtak a vevők , és megnyugodtam , hogy mindenki vár szépen .
 Nem csorgattam a BJD-knél a nyálamat , mert nem engedhetem meg magamnak őket  , de ez a lány két MTM barbie áráért szerintem nem volt drága , és csak úgy elém ugrott az Aliexpressen , nem volt mit tenni.
...és mindig is meg akartam vizsgálni közelebbről  ezt a BJD bandát .
...hát egy kicsit kelekótya feje van , de a test nagyon tetszik ,( bár a dupla boka és csukló ízületek egy kicsit furcsák) ,
 LIv  paróka volt most kéznél , ezt csaptam a fejébe , de majd csinálok szebbet (?).
A Blythe ruha felül jó rá , de majd hosszabb szoknyát kell csinálnom .
 Kaptam még a csomagban egy pár barna szemet , még nem próbáltam ki.
 Arra gondoltam egy kicsit átfaragom a pofiját , hogy értelmesebbnek nézzen ki , de még az is  lehet  hogy így hagyom , kezdem szokni , már nem annyira zavar ...
 És itt van sminkben , szép parókában , szerintem nem rossz . Remélem az enyém még szebb lesz :)





4 megjegyzés:

csevi írta...

Irigyellek, hogy már megvan a BJD babád. Én még csak kuporgatok. Majd ha kész vagy a festéssel tegyél mellé egy másik babát, hogy lássuk a méretet.

olla123 írta...

Ta lalka ma ogromny potencjał! Jest śliczna! Na pewno będziesz zadowolona! Będę czekać na jej nowe stylizacje!
Pozdrawiam bardzo serdecznie!

martimez írta...

csevi...31 cm a lány .Felül Blythe vagy EAH , alul meg Fashion Royalty méret.
Majd mennek a fotók .

olla123...Yes.
It's very exciting, and it's a challenge.
I'm really looking forward already, but now I'm a little afraid of that.

Kata (unniedolls) írta...

"...csak úgy elém ugrott az Aliexpressen , nem volt mit tenni." :)))))
Nagyon szép baba!:)