2015. november 28., szombat

cipőkről...

Nem szeretem , ha egyforma a bal és a jobb cipő (a legtöbb Barbie cipő sajnos ilyen ) , már nagyon izgatott , hogy lehet-e valamit kezdeni ezzel a "problémával "  :)
Gondoltam , ezekért nem kár , ha el is rontom , így festettem pár cipőt kedvenc szinekben.(nem is értem , miért nincsenek  B cipők"embercipőszinekben"- földszinekben például...)
Előtte "irányítottam"   ( ...jobb szót nem találtam rá , pedig kerestem nagyon , szóval bal és jobb cipőket festettem) a cipőket páronként, a belső csatokat levágtam szikével (nehogy összeakadjanak  séta közben ), a külsőket fémes szinekkel kiemeltem , csakúgy , mint a kidomborodó szegecseket a cipők felűletén .Fixáltam matt és fényes lakkal .
Gyorsan nyitottunk egy cipő boltot , hogy lássuk , hogyan mutatnak az új cipők.
...egy kicsit kiegészítettük a választékot ,ne csak boka csizma legyen a boltban :)

Megérkezett az első érdeklődő , a Blythe  lányka szeretett volna valami kecsesebb topánt a délutáni mozis  randira .Nagyon nehezen tudott választani a csinos cipők közül , mert mind tetszett neki.Végül   a piros mellett döntött és szerencsére volt is  a méretében.


Egy kicsit aggódott , hogy elkésik a találkáról , de a kedves eladó megnyugtatta , hogy még csak egy óra van , bőven odaér még a moziba , ha  két órára beszélték meg...
-...na milyen ?
(tükrök még nincsenek , sajnos )

6 megjegyzés:

Nőszirom írta...

Nálam s lényegre tapintottál, mert imádom a cipőket. Hol sikerült ennyi egyforma cipőt szerezni? Elárulnád milyen festéket és lakkor használtál, mert épp most szenvedek egy fiú cipővel ami nem akar megszáradni.

martimez írta...

A cipőket az Ebay-n vettem 300 körül van 10 db.(Talán a Vaterán is lehet ilyet kapni)
"Turner acryl"festékkel festettem,lehet kapni nagyon (nekem ) szép szinekben ( ezek direkt ilyen koszos , fáradt árnyalatok) http://bolthely.hu/muveszkatalogus/id/05098_Akrilfestek_20ml_matt_Grey_Turnertt
A fixálást Goya akril lakkal (ez pasztellhez van , elvileg matt , de gondolom , csak papíron , mert a babaarcokon fénylett ,ezért ilyesmire elhasználom ), a matt cipőt meg ilyennel :
"Mr. Super Clear UV Cut Flat Spray"

Nőszirom írta...

Nagyon szépen köszönöm. Nagyon tetszenek a cipőid, no meg az üzlet is.

Orsi írta...

Nagyon jók lettek a cipők meg a bolt is. Irigykedve nézegettem. :)

martimez írta...

Köszi

Aya w Świecie Lalek írta...

woow a lot of shoes! I like it!