2014. november 28., péntek

Monster High természetesen ...

 Ott kezdeném, hogy mindig is vágyódtam egy igazi bőr baba cipőre , ami nem annyira nőcis , inkább sportos és vagány . Blythe méretben nézegettem ezeket a bakancsokat , sajnos 10 ezernél kezdődnek , de amit nagyon bírok, az majdnem 20 + posta...megáll az ész !!!
 És akkor megtaláltam ezt a japán könyvet !...  azt hiszem nem döntöttem rosszul, hogy megvettem, pedig  nem is tudtam ,hogy egy kiszabott táska és egy cipőcske is  lesz benne :)

...nem volt nehéz összevarrni, és viszonylag hamar megvolt.

 Blythe babára egy kicsit nagy , de zoknival jó lesz , annak külön örülök, hogy a MH-kra is jó, így ha egy kevésbé műanyag szagú külsőt akarok , lesz egy alkalmas topánjuk.




 ...vagy ha " lótnak -futnak  "...

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jóó! Tényleg nagyon jól passzol a babához.
Nekem is van egy fekete bőr anyagom, majd én is fogok kísérletezni a cipővel, ha kicsit több időm lesz rá:)

Nőszirom írta...

Tényleg megérte ez az újság. Azok a pici csattok nagyon aranyosak.