2014. január 15., szerda

Pink teste...

Kicseréltem a testét , ezzel jobban tud ficánkolni :)
 test : Azone Pure Neemo M-es méret...S-es kellett volna !!!
 :(((
...mivel azt gondoltam, hogy csak a mellbőség változik a méretezéssel , (na meg nem is lehetett akkor más méretet  kapni,) ezt  vettem meg korábban  , de egy kicsit magasabb mint a Blythe   teste ,  nem tetszett az arány , egy kevésbé féltett babára vártam vele , ÉS neki nagyobb is a feje egy kicsit , mint a többinek...
...  már nem bírtam magammal :D
Igaz, így nem jók a Blythe  ruhák és cipők rá , de majd megoldjuk (ezt a cipőt a nagylábú Monster High babákra vettem, azért jó rá is.
 
A test cseréhez be kellett mennem a fejébe is ,de nem tudtam kiszerelni a szem szerkezetet, hogy kicseréljem az íriszt, nem is nagyon láttam még belülről. ..majd ennek még jobban a végére járok .
A leányzó megsejthetett valamit mert először elővette a kiskutyanézését, majd  még egy székre is felkapaszkodott , hogy ne bántsam .


...pedig azt a részt még nem is tudja, hogy ennek a klónnak nem lehet csak úgy egyszerűen kicsavarni a szemecskéjét (ragasztórúd segítségével )  , mint az igazinak...
...lángban  felforrósított csavarral kell belemászni a pupillájába, majd ha visszakeményedik akkor kell akciózni, azaz kirántani a helyéről a színes  műanyag lapocskát.
Mivel a kerámialapon nem tudom felhevíteni a még nem is  létező csavaromat...egyelőre fellélegezhet  :)

5 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Nagyon csini lett a lány! Tetszik ezzel a testtel!

Névtelen írta...

Szia!:)

Nekem is van egy Blythe babám és én is ki szeretném cserélni a testét.
Én is M-es testet vettem, de a Blythe nyaka kicsit nagy és lötyög a feje a testen :(
Ennél a babánál nem volt ilyen probléma?

martimez írta...

Igen . Nekem is lötyög, de az igazi Blythe-ot még nem próbáltam , bár azt is ki akarom cserélni, mert megfogta egy sötétbarna sort a combját egyetlen délután alatt !!! ...egy szintén drága Pullip Naomi baba cucca , persze kíniak csinálják :(((

Melyik baba van meg neked ?
Biztos van a neten valami trükk, hogy mit csinálnak a nyakával.

martimez írta...

Közben megtaláltalak , nagyon érdekes , klassz a blogod . Még majd áttanulmányozom...nekem is nagy álmom egy saját , ízületes kiscsaj.
...lehet , hogy kérdeznék tőled , ha nem gond. Adsz egy elérhetőséget ?

Névtelen írta...

Köszönöm a gyors válaszod:)
Nekem a Bohemian Peace baba van meg:)
Én olvastam néhány trükköt a neten arról, hogy hogyan lehetne fixálni a baba fejét, de nem tudom, hogy mennyire tartósak azok a megoldások :(
Érdeklődtem más babakészítőktől is, de nem igazán akarnak válaszolni erre a kérdésemre... "Szakmai titok" :(

Örülök, hogy tetszik a blogom:)
Szívesen segítek, ha lennének kérdéseid a jövőben. Ez az e-mail címem: szabo.varga.kata@gmail.com