2011. július 18., hétfő

Ilyen lett ...




...ilyen volt Mandarinka új barátnője.
Momoko - (Nov 2009) - Orion's Sonata

Nem tudtam sokáig nézni a kis csajt ezzel a szigorú konttyal..."mennie kellett"...mármint a kontynak.
Mert ha még lenne 15 másik lányka , akkor talán lehetne egy ilyen tanítónénis- könyvtáros köztük, de így ???
Bár még mindig nagyon szeretnék egy igazi rövid hajú, fiús babát (sajnos mire észbe kaptam, ő már elfogyott a nagy akcióban ), nem mertem elsőkörben levágni, csak a legszükségesebb helyeken a haját, egy kis forró - és jeges vizes váltott "macera " eltüntette a konty okozta hullámokat.
Nekem így jobban tetszik, igazi nő lett a kedvesen bamba, őziketekintetű "jókislányból" és egy darabig ilyen lesz, aztán lehet, hogy még rövidítünk.

3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Szép! És jó lett a haja így is!

En írta...

Új lányka? :O Nagyon szép! Nekem is jobban teszik a haja kiengedve. :)

Névtelen írta...

Honann lehet ilyen momoko babát venni és draculaura babát mert sehol sem találok rendeset a denevérkéjével. :(