2010. december 16., csütörtök

Kincsek Hegemonytól

Egyetlen mentségem az idelátogató kedves ismerőseim csalódottsága miatt (mármint ,hogy semmit nem mutatok ), az, hogy január 3-án nyit a gyógyszertár (terv szerint már októbertől ott kéne lennem ) és én elég sok kihagyás után állok majd oda , néhány még nálam is gyakorlatlanabb (!!!) kollégával, így napjában többször pánikocska terítik le az én alkotási vágyamat ...vagyis be vagyok egy kissé sz...va.
És ez nem azt jelenti, hogy a szakirodalmat bújom egész nap, mert még le sem hoztam a padlásról, csak amint kigondolnék valami jót, a zsigereimben érzem, hogy ez nem jó ötlet, tanulnom kéne inkább.
Már jó régen kaptam egy hatalmas csomagot barátnőmtől, Mónitól.
Tele szuper , hasznos holmival és rengeteg plüssel, amit most nem mutatok, mert a gyerkőcök adventi zsákjainak tartalma .
...és a még a plüssökön kívül hiányzik pár dolog a képekről ,amit már befogtunk :)
Nagyon köszönöm!!!





2 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Készíts sok-sok csodát a kincsekből! És mint mindig, megint nagyon szuperek a képek!

martimez írta...

Köszi az előrelátó gondoskodást is, egy jelző virágot már elhagytam :D
,milyen jó, hogy többet kaptam.