2010. október 21., csütörtök

Fashionistas Barbiek...pózolásban nagyon jók

...a boka kivételével mozgatható ízületesek,ezért nagyon klassz pózokat lehet beállítani.Igazán csinik,bár nekem leginkább a kreol tetszik,kár ,hogy a többi arc még mindig olyan nagyon cicamicás.Jó lenne,ha ezek a mozgatható testek ,és a LBD sorozat élethűbb arcai kereszteződnének :)Az elsőket a Tescoban láttam meg régebben, van is 2 baba, az 1. és 4. (3500 körüli áron)
Őket csak a Müllerben láttam...
Velük még nem találkoztam nálunk egy boltban sem ...
DEEEE!!!
...kétszer ketten MOST kaphatók a Tescoban, a két baba nincs 6000 összesen...szerintem nem drága

3 megjegyzés:

Hegemony77 írta...

Az első képen az 1. babát már mi is nézegettük...

martimez írta...

Szerintem szebbek a "duplák".Emmának mindenképp az első kellett,de a frufruja nem olyan tuti...

martimez írta...

Az első dobozban a barna tetszik a másodikban a melírozott szőke...milyen jó,hogy nem együtt vannak,meg kéne most vennem :D